• Hello Guest,

Welcome to the Survive the Nights community forums. Please feel free to share your ideas with the team and discuss current game features. Please do not report bugs here, use our bug tracker for that.

The team at a2z(Interactive);

What i would like to see in ""Survive the nights""

Thread starter #1

Orlblazin

AlwayzBlazin!!
Backer
Hello everyone, I open this subject to say a bit what I would like to see in this game.

When I cut a tree, I would like that it is realistic, that it experiences difficulty there, endow chop it up, and see these pieces in the sol.je please details in game

Bonjour à tous,j'ouvre ce sujet pour dire un peu ce que j'aimerais voir dans ce jeu.

Quand je coupe un arbre,j'aimerais que ce soit réaliste,qu'il y ait de la difficulté,pourvoir le couper en morceaux,et voir ces morceaux au sol.
je veux des détails dans le jeu

Moderator #2

DemoCar82

This is it... the apocalypse.
Community Mod
Backer
I moved this from the "General Discussion" thread to "Suggestions > Gameplay". Thanks.

FlashPaperGrind

That Guy
Backer
judging by the last update video, it would seem the tree chopping mechanic is being worked on quite heavily, so i'm sure you will get whatever it is you desire as far as punching wood with a thin piece of metal goes.

Davz Not Here

Backer
i think details is what you are going to have when all is said and done.
the devs seem to be putting an almost painful amount of detail, hence some of the delays in stress tests.
I'm not sure if you have taken the time to look at the concept and model art, but the level of detail is quite high, unusually high for an 'alpha' / pre-release game.
I feel confident you are going to see the detail you want.
the tree felling is quite realistic. sure, anything can always be made better, but i have to say the STN system, graphics, etc, just for tree felling is the best one, of any game thus far, and they haven't even refined it all the way ..... if it looks this good now, and has the elements of realism it has now ..... imagine this (and every system) at the time of full release.

google translate

je pense que les détails est ce que vous allez avoir quand tout est dit et fait .
les devs semblent être de mettre un montant presque douloureux de détail , d'où certains retards dans les tests de stress .
Je ne sais pas si vous avez pris le temps de regarder le concept et le modèle art, mais le niveau de détail est assez élevé , inhabituellement élevé pour une 'alpha' / pré-version jeu .
Je suis convaincu que vous allez voir le détail que vous voulez .
l' abattage des arbres est tout à fait réaliste . Certes, tout peut toujours être fait mieux, mais je dois dire que le système de STN , graphiques , etc , juste pour l'abattage des arbres est le meilleur , de tout jeu jusqu'à présent , et ils ont même pas raffinée tout le chemin .. ... si il semble cette bonne maintenant , et a les éléments de réalisme , il a maintenant ..... imaginer cela (et tous les systèmes ) au moment de la libération complète .

Crazypineapple55

The Official Bus Driver
Backer
STN will definitely be the game i'm waiting for long time then
I am glad the tree cutting physics is what bought you over. XD

Thread starter #8

Orlblazin

AlwayzBlazin!!
Backer
En ce moment je joue à Ark qui est un super jeu de dinos,mais qui est pour l'instant plus un RPG avec de la survie qu'un vrai survival avec de la vraie mécanique du genre.
J'ai préco STN depuis un an maintenant,je reste encore sur ma faim.
Mais je suis patient et reste confiant.

At the moment I play Ark which is a great game of dinos, but that is more RPG with survival than survival truth with the true mechanics of type at the moment.
I have preordered STN for one year now, I still stay on my hunger.
But I am patient and remain confident.